![]() |
| Brennesla ser hyggjeleg ut, men er det ikkje. |
Litt om planta du trudde at du hata.
Brennesle inneheld mange verdifulle vitaminer og mineraler: Den er rik på A og C vitaminer.
Te av brennesle er god for revmatisme, urinsyregikt,prostatabesvær, galle- og leverproblem. Den virker avgiftende og utrensende.
Planten bør plukkes og brukes når den er ung.
Kjempegod i neslesuppe, og kan brukes til å lage pesto av.
Eg brukar den i brød eller rundstykker, noko som gjer dei ekstra sunne!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar